Časté otázky

Ako sa môžem zaregistrovať?
Podrobný popis ako sa zaregistrovať nájdete v sekcii AKO SA ZAREGISTROVAŤ.


Môžem mať viac registrácií?
Nie, nemôžete. Na každé IČO je možná iba jedna registrácia.

Nemôžem sa prihlásiť pod svojimi údajmi, zadávaným pri registrácii. Ako mám teraz postupovať?

V prípade, že sa Vám nedarí prihlásiť pod svojimi údajmi a ste si istí, že ich máte správne, napíšte nám na marketing@carero.cz alebo volajte 04 1228 9909. Problém s prihlásením určite vyriešime.


Ako nakupovať?
Podrobný popis alebo video návod nájdete v sekcii AKO NAKUPOVAŤ.

Ako môžem tovar čo najrýchlejšie nájsť?

K rýchlemu vyhľadávaniu tovaru slúži tlačidlo pre vyhľadávanie, ktoré má podobu LUPY. Toto tlačidlo sa nachádza vedľa tlačidla košíka a prihlásenie. Do políčka môžete zadať ID výrobku alebo časť názvu a zobrazí sa Vám tie produkty, ktoré zodpovedajú Vášmu zadaniu.

K vyhľadávaniu môžete použiť tiež aj filter - Značky a parametrer - tu si vyberiete Vami požadované kritériá. Filter nájdete priamo v danej sekcii, napr. body.

Čo znamenajú jednotlivé stavy u produktov?

- Stav skladom znamená, že tovar máme na sklade a po jeho objednaní Vám ho môžeme ihneď odoslať.

- Stav na objednávku znamená, že si tovar môžete zakúpiť, tovar Vám bude odoslaný podľa doby dodania, ktorá je uvedená priamo v detaile produktu (napr. Doba dodania 3 dni).

- Stav očakávame znamená, že sa tovar ešte objednať nedá, ale jeho naskladnenie očakávame v najbližšej dobe (dátum je len informačné a môže sa zmeniť).


Môžem vo vyhľadávači hľadať i viac veľkostí naraz?
Viac veľkostí naraz si môžete zvoliť až v príslušnej podkategórii, keď rozkliknete Filter Značky a parametre, zvolíte si veľkosť a zaškrtnete Vami požadované veľkosti.


Ako si zmením adresu, e-mail alebo ďalšie osobné údaje?
Svoje údaje si môžete meniť vo svojej osobnej karte v záložke Môj prehľad. Choďte na koniec stránky a na záložke Moje nastavenia rozkliknite Základné údaje. Tu si môžete zmeniť heslo alebo pridať novú doručovaciu adresu či odhlásiť zasielanie marketingových informácií. Pokiaľ si budete chcieť zmeniť fakturačnú adresu, prosím obráťte sa s touto otázkou na naše marketingové oddelenie a to na telefónnom čísle 04 1228 9909 alebo na e-mail marketing@carero.cz.


Môžem si svoj účet sám zrušiť?
Svoj účet si bohužiaľ sami zrušiť nemôžete. Ak si už neprajete mať svoj účet v našom veľkoobchodnom e-shope, obraťte sa prosím na naše marketingové oddelenie, a to na telefónnom čísle 04 1228 9909 alebo na e-mail marketing@carero.cz.


Kde získam adresu pre XML Feed?

Adresu pre svoj xml feed nájdete vo svojej osobnej karte.

Ako funguje dropshipping?
Podrobný popis nájdete v sekcii DROPSHIPPING.


Môžem zakúpený tovar vrátiť?
Áno, zakúpený tovar je možné vrátiť. Ako postupovať pri vrátení tovaru sa dozviete v sekcii VRÁTENIE TOVARU.


Ako môžem tovar reklamovať?
Podrobný návod ako postupovať pri reklamácii nájdete v sekcii REKLAMÁCIE.

Prečo mi s tovarom neprišla aj faktúra?

Faktúra Vám príde po odoslaní balíka na Váš e-mail a zároveň túto faktúru nájdete vo svojej osobnej karte. Od 1.6.2015 už neposielame tlačenú faktúru spolu s balíkom.

Neprišlo mi potvrdenie objednávky, čo mám robiť?

Prosím pozrite sa, či sa potvrdenie nenachádza vo spamu. V prípade, že nemáte potvrdenie ani vo spamu, prosím volajte na číslo 04 1228 9909 alebo píšte na marketing@carero.cz.

Ako môžem zistiť číslo zásielky (balíka)?

Číslo balíka zistíte vo svojej osobnej karte - záložka Expedícia (balíky). Po rozkliknutí si zadáte vytvorené od - napíšete dátum a dátum v políčku odoslanej od vymažete. Dáte hľadať a načítajú sa Vám balíky, ktoré sú odoslané aj ich čísla.