Časté otázky

1. Musím byť pre nákup zaregistrovaný?

Áno, je potrebné sa zaregistrovať na tu. Registrácia bude schválená len subjektom, ktoré majú aktívny IČ. Registrácia Vás k ničomu nezaväzuje.

2. Čo potrebujem, aby som mohol začať nakupovať vo veľkoobchode?

Nakupovať môžete začať po schválení Vašej registrácie obchodným oddelením. Podmienkou pre úspešnú registráciu je mať IČ a riadne vyplnené všetky požadované informácie.

3. Ako urobím registráciu?

Tu je potrebné vyplniť všetky informácie, najmä potom IČO. Fakturačná adresa a názov subjektu sa musí zhodovať s údajmi uvedenými v systéme Živnostenského registera Slovenskej republiky.
Následne Vašu registráciu skontroluje obchodné oddelenie. Pokiaľ bude všetko vyplnené v poriadku, registráciu Vám schváli. O schválení budete informovaný e-mailom. Až potom môžete vykonať prvú objednávku.

Na jedno IČ možno vykonať len jednu registráciu.

Podrobný návod a videonávod tu.

4. Čo robiť, keď sa mi nedarí zaregistrovať?
Skontrolujte správnosť zadaných údajov, opravte prípadné chyby. Ak máte aj naďalej problémy kontaktujte nás na obchod@carero.sk tel. +420 555 508 932.

5. Čo získate vďaka registrácii?

Stanete sa našim obchodným partnerom a môžete začať nakupovať náš tovar, uvidíte veľkoobchodné ceny, budete môcť získať dodatočné zľavy z obratu, budete mať prehľad o marketingových akciách a novinkách v sortimente. Dáme Vám k dispozícii prístup k dátovým feedom pre implementáciu produktových dát do Vášho e-shopu.

6. Kedy môžem začať nakupovať?

Nakupovať môžete začať po schválení Vašej registrácie obchodným oddelením. O schválení Vás bude informovaní e-mailom. Môže tu vzniknúť časové oneskorenie medzi Vašou registráciou a schválením. Až potom môžete začať nakupovať.

7. Kde uvidím veľkoobchodné ceny?

Po schválení Vašej registrácie a úspešnom prihlásení uvidíte základné veľkoobchodné ceny (s DPH a bez DPH) a Vašu nákupnú cenu pri každom produkte.

8. Ako sa mám prihlásiť?
V pravom hornom rohu stránky je tlačidlo . Tu je potrebné zadať prihlasovacie meno a heslo.

9. Ako si môžem zmeniť heslo, adresu alebo e-mail?

Svoje údaje si môžete zmeniť vo svojej osobnej karte v záložke Môj prehľad. Zídete si na koniec stránky a v záložke Moje nastavenie rozkliknite Základné údaje.

Pre zmenu dodacej adresy stačí vyplniť formulár a uložiť.
Pre zmenu sídla firmy, objednávkovej adresy alebo fakturačnej adresy je nutné formulár vyplniť a odoslať e-mailom. Po schválení obchodným oddelením Vám bude adresa zmenená.

V Základných údajoch môžete tiež zmeniť heslo či e-mail, prípadne sa odhlásiť zo zoznamu pre zasielanie marketingových informácií.

10. Zabudol/-a som heslo, čo môžem robiť?

V prihlasovacom okne je tlačidlo zabudnuté heslo. Budete presmerovaný na stránku pre zadanie Prihlasovacieho mena. Po odoslaní Vám na vami uvedený e-mail pri registrácii zašleme pokyny k obnove hesla.

11. Ako sú chránené moje osobné údaje, ktoré zadám do systému?

Spracovanie poskytnutých dát prebieha v súlade s platnými ustanoveniami príslušných právnych predpisov v oblasti ochrany osobných údajov. Spoločnosť CARERO zhromažďuje Vami poskytnuté údaje za účelom poskytovania služieb, predaja výrobkov a na marketingové účely.

12. Aké sú možnosti platby?

Možnosť platby je potrebné si záväzne vybrať pred dokončením každej objednávky. Na výber máte z týchto možností:

Bežným prevodom na účet

Dobierkou v hotovosti pri prevzatí tovaru

V hotovosti pri osobnom prevzatí tovaru v sídle firmy

Na faktúru - túto možnosť môžete využiť iba po predchádzajúcom schválení obchodným oddelením.

Predplateným kreditom - po dohode s obchodným oddelením Vám bude vystavená faktúra na vopred dohodnutú čiastku, po uhradení sa Vám zobrazí ako kredit. Úhrady za objednávky sa Vám potom budú z tohto kreditu odčítať. Aktuálny stav kreditu uvidíte sekciu Dobropisy vo svojom profile. V prípade tejto platobnej metódy získate navyše zľavu 1% z Vašich nákupov. Konkrétne podmienky Vám oznámi obchodné oddelenie.

13. Aké sú možnosti dopravy?

Môžete si zvoliť prepravu spoločnosťou Geis alebo GLS alebo si tovar osobne prevziať v sídle firmy v Jablunkove v Českej republike.

14. Dostanem dáta v XLM feedu pre svoj e-shop?

Ponúkame možnosť synchronizácie dát prostredníctvom xml feedu nášho obchodu.
Po prihlásení uvidíte vo svojom profile sekciu XML feedy. Tu nájdete odkazy na všetky dostupné feedy (základné, pre tovar skladom, optimalizovaný pre systém e-shop rýchlo či Shoptet). Nájdete tu tiež podrobné informácie o tom, ako s feedom pracovať.

15. Čo môžem robiť, ak mám problém s implementáciou xml feedu?

Prečítajte si prosím, podrobné informácie v záložke XLM feedy, ktorú nájdete vo svojom profile.
Ak máte aj naďalej problémy, prosím, kontaktujte nás na obchod@carero.sk alebo na čísle +420 555 508 932.


16. Ako zistím, že mi bola objednávka odoslaná?

Po prihlásení uvidíte vo svojom profile sekciu Objednávky. Tu môžete sledovať stav spracovania a ďalšie detaily objednávky. Nájdete tu tiež históriu objednávok.
Pre sledovanie konkrétneho balíka využíjte sekciu Expedícia (balíky).

17. Kedy bude objednaný tovar doručený?

Ak je tovar skladom:

- ak bude objednávka uzavretá v pracovné dni do 11 h, potom ju budeme ešte v ten istý deň expedovať

- ak je objednávka vytvorená v pracovné dni po 11 h, bude expedovaná nasledujúci pracovný deň

- ak je objednávka uzavretá v dňoch pracovného voľna, bude expedovaná nasledujúci pracovný deň

- ak zvolíte formu úhrady prevodom na účet, potom budeme tovar expedovať po pripísaní platby na náš účet, a to podľa vyššie uvedených pravidiel

Doručenie závisí od zvoleného prepravcu, obvykle nasledujúci pracovný deň po expedícii.

Pokiaľ tovar nie je na sklade, potom nájdete predpokladaný termín doručenia v detaile produktu v našom e-shope. Tento termín je len orientačný a môže sa zmeniť.

Aktuálny stav Vašich objednávok a balíkov môžete sledovať po prihlásení do svojho profilu v sekcii Objednávky a Expedícia (balíky).

Ak máte v objednávke tovar skladom a tovar na objednávku, môžete pripísať k objednávke poznámku, alebo sa dohodnúť na telefónnom čísle +421 412 289 909, či chcete objednávku expedovať vo viacerých zásielkach, či počkať, až bude všetko pripravené na expedíciu.

18. Je možná dodatočná zmena v objednávke?

Zmena je možná iba v prípade, že objednávka ešte nie je celkom spracovaná či expedovaná. Pre overenie možností v prípade chyby v objednávke kontaktujte, prosím, čo najrýchlejšie fakturačné oddelenie na čísle +421 412 289 909.

19. Je možné nakupovať na faktúru?

Možnosť nakupovať na faktúru je potrebné si najprv vopred odsúhlasiť s obchodným oddelením. obchod@carero.sk +420 555 508 932.

20. Aké zľavy môžem získať?
Poskytujeme kvartálne obratové zľavy. Po dohode s obchodným oddelením je možné získať tiež množstevné či individuálne zľavy. Výška zliav a konkrétne informácie nájdete tu.

21. Aká je záruka na tovar?

Na všetok tovar poskytujeme štandardnú záruku podľa zákona.

22. Čo môžem urobiť, ak chcem vrátiť tovar?

Tovar, ktorý chcete vrátiť nesmie byť poškodený alebo použitý. V prípade vrátenia tovaru uhradíte poplatok 10% z ceny tovaru. O tento poplatok bude znížená dobropisovaná čiastka za vrátený tovar.

Postup je nasledujúci:

1. starostlivo si prosím prečítajte podmienky vrátenia tovaru tu;
2. skontaktujte nás e-mailom na velkoobchod@carero.sk, alebo telefonicky +421 412 289 909 medzi 7-16 hodinou v pracovné dni;
3. do e-mailu alebo telefónu uveďte číslo faktúry a ID tovaru, ktorý si prajete vrátiť;
4. my Vám oznámime, či je možné tento tovar vrátiť alebo nie (pokiaľ tovar nebude možné vrátiť, budú Vám ihneď oznámené dôvody, prečo tomu tak je);
5. následne ho zašlite spolu so zoznamom vráteného tovaru vrátane čísla faktúry na adresu: CARERO s.r.o., Jablunkov 994, 739 91 Jablunkov ČR;
6. počkajte na naše vyjadrenie, po prekontrolovaní tovaru Vás budeme informovať.

23. Ako môžem reklamovať tovar?

Tovar je možné reklamovať najmä z dôvodu výrobných chýb. Reklamácia vrátane odstránenia vady sa obvykle vybavuje do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Pred odoslaním reklamácie nás najlepšie vopred kontaktujte na e-mail velkoobchod@carero.sk alebo telefonicky +421 412 289 909 s presným popisom závad.

K tovaru je potrebné vždy priložiť reklamačný protokol obsahujúci názov a číslo tovaru, popis závady.

Podrobnejšie informácie nájdete tu.

24. Môžem si svoj účet sám zrušiť?

Svoj účet si bohužiaľ sami zrušiť nemôžete. Ak si už neželáte mať svoj účet v našom veľkoobchodnom e-shope, zašlite nám písomnú žiadosť z e-mailu použitom pri registrácii na obchod@carero.sk, prípadne listom na adresu spoločnosti s podpisom registrovanej osoby.

25. Ako mám postupovať pri nákupe?

Podrobný popis alebo videonávod nájdete v sekcii Ako nakupovať.

26. Čo znamenajú jednotlivé stavy u produktov?

Stav skladom znamená, že tovar máme na sklade a po jeho objednaní Vám ho môžeme ihneď odoslať.

Stav na objednávku znamená, že si tovar môžete zakúpiť, tovar Vám bude odoslaný podľa orientačnej doby dodania, ktorá je uvedená priamo v detaile produktu (napr. doba dodania 3 dni).

Stav očakávame znamená, že tovar sa ešte objednať nedá, ale jeho naskladnenie očakávame v najbližšej dobe (tento dátum je len informatívny a môže sa zmeniť).

27. Ako funguje dropshipping?

Podrobný popis alebo videonávod nájdete v sekcii Dropshipping.
V prípade nejasností nás kontaktujte na obchod@carero.sk alebo na tel. Čísle +420 555 508 932.

28. Prečo mi s tovarom neprišla aj faktúra?

Faktúra Vám príde v deň spracovania objednávky (o 18 h) na Váš e-mail a zároveň túto faktúru nájdete vo svojom profile v sekcii Faktúry.

29. Neprišlo mi potvrdenie objednávky, čo mám robiť?

Prosím pozrite sa, či sa potvrdenie nenachádza v spame. V prípade, že nemáte potvrdenie ani v spame, prosím volajte na číslo +421 412 289 909 alebo píšte na velkoobchod@carero.sk.

30. Iné otázky

Kontaktujte nás, prosím, na e-mail velkoobchod@carero.sk alebo na čísle +421 412 289 909 v pracovných dňoch od 7 do 16 h.