Dropshipping
Pre našich zákazníkov sme pripravili službu zaslania tovaru priamo koncovému zákazníkovi (dropshipping).
Pri tejto forme vybavovania objednávok vystupuje spoločnosť CARERO s.r.o. iba ako servisná organizácia poskytujúca doručenie tovaru koncovému zákazníkovi, nie ako predajca tovaru. O tomto je predajca povinný koncového zákazníka informovať. Všetky náležitosti vyplývajúce zo zmluvného vzťahu s konečným zákazníkom - vystavenie dokladu o nákupe, reklamácie, vrátenie tovaru a ďalšie, vybavuje predajca tovaru, nie spoločnosť CARERO s.r.o.
K takýmto objednávkam je účtované dopravné za každú objednávku podľa obchodných podmienok + manipulačný poplatok vo výške 2 € (náklady spojené s logistikou a hlavne balením). Cena za tieto služby (dopravné a manipulačný poplatok) bude zaúčtovaná až na faktúre.
Zásielky je možné zasielať po predchádzajúcej úhrade vopred ale aj na dobierku. V prípade dobierky je dôležité nám oznámiť výšku dobierkovej čiastky (po pripísaní tejto čiastky na náš účet Vám bude následne zaslaný rozdiel medzi vybranou dobierkou a nami fakturovanou čiastkou).
V prípade väčšieho objemu tovaru odosielame paletovú prepravou. Tovar, ktorý bude týmto spôsobom odoslané a zákazníkom neprevzaté, budú náklady spojené s týmto spôsobom prepravy účtované zákazníkovi podľa cenníka GEIS.
Alebo postupujte podľa návodu nižšie:
1. Po prihlásení si vložte do košíka Vami požadovaný tovar.
2. V košíku sa prepnite z Nákupného košíka na Dropshipping / Ponuka
3. Nižšie si prekontrolujte, či máte v košíku všetko čo potrebujete a nastavte si maržu buď v eurech alebo percentách.
4. Údaje k objednávke - tu si opäť presuňte koliesko k textu Dropshipping
5. Vyplňte ďalšie údaje - v záložke adresát vyberte ručné zadanie adresy, potom nižšie napíšte adresu zákazníka, napíšte aj jeho telefónne číslo a e-mail, ďalej vyplňte spôsob dopravy, platby, atď.
6. Keď budete vytvárať dropshipping prvýkrát, budete vyzvaní na vytvorenie číselné rady. Kliknete teda hore v ružovom riadku (ktorý sa Vám zobrazia) na tlačidlo nastavenia.
Číselný rad si musíte nastaviť ako pre faktúru, tak aj pre objednávku:
- najskôr si vyberte doklad Objednávka
- kolónku Maska vyplňte podľa nasledujúceho vzoru:
napr. zadám si masku Oy2mmC5 (písmeno O na začiatku označuje, že sa jedná o objednávku; y2 - vygeneruje posledné dvojčíslo z aktuálneho roka; mm - poradové číslo mesiaca; C5 - znamená poradové číslo faktúry, ktoré bude mať na konci päť číslic) = na faktúre sa teda maska Oy2mmC5 zobrazí ako O150600001
- dáte uložiť
- rovnaký postup urobíte pri vytváraní masky pre faktúru, ale namiesto písmenká O dáte písmenko F
- po nastavení sa vrátite späť do košíka
7. Objednávku odošlete, automaticky budete presmerovaní na prehľad tejto objednávky, ktorý Vám tiež príde na e-mail.
8. Ak ste zvolili platbu vopred nezabudnite si v tomto prehľade kliknúť na Vytvoriť proforma, zobrazí sa Vám proforma faktúra, na ktorej uvidíte variabilný symbol, pod ktorým budete platbu zasielať.
9. Ak ste si zvolili dobierku, proforma faktúry vytvárať nemusíte.
V prípade nejasností nás kontaktujte na telefónnom čísle 04 1228 9909 alebo na e-mail velkoobchod@carero.cz.