Podmienky dodania
Vynakladáme všetko úsilie pre čo najrýchlejšie dodanie tovaru od chvíle objednávky.
V prípade, že objednáte tovar, ktorý je skladom do 11:00, odošleme Vám tento tovar na celom území Slovenskej republiky v ten istý deň. (Platí iba v pracovné dni). Prepravná spoločnosť GLS aj Geis má na doručenie 24 hodín, takže tovar máte na druhý deň po uskutočnení objednávky na Vašej prevádzke. V prípade, že objednáte tovar po 11:00 hodine, bude odoslaný nasledujúci deň, takže ho máte za 2 dni na svojej prevádzke!
Bohužiaľ i u nás môže dôjsť k situácii, kedy nebudeme môcť dodať tovar v stanovenej lehote. V tom prípade Vás budeme vždy kontaktovať a dohodneme sa s Vami na ďalšom postupe (dostanete informáciu o dostupnosti tovaru, ponúkneme Vám iný podobný tovar, vykonáme storno objednávky). Vyhradzujeme si právo od zmluvy odstúpiť v prípade, že tovar nebude u dodávateľa dostupný. Ak bude nedodaný tovar vopred uhradený a dohodneme sa na storne objednávky, bude Vám čiastka za objednávku vrátená do 7 dní od uskutočnenia dohody.
Objednávka je návrhom kúpnej zmluvy, ktorá vzniká samotným dodaním tovaru. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých predpísaných údajov a náležitostí v objednávkovom formulári.
Pokiaľ zvolíte ako spôsob platby platbu prevodom na náš účet, bude pre Vás tovar rezervovaný po dobu 7 dní. Ak po uplynutí tejto lehoty nebude celá čiastka objednávky (vrátane poštovného) pripísaná na náš účet, bude objednávka stornovaná a tovar vrátený do predaja.
Prevádzkovateľ internetového obchodu CARERO s.r.o. nenesie zodpovednosť za zásielky zverené k dodaniu prepravnej spoločnosti GLS alebo Geis. V prípade nedoručenia zásielky nás kontaktujte e-mailom na adrese velkoobchod@carero.cz.
Radi by sme vás upozornili, že vzhľadom na stále narastajúcim nákladom na expedíciu zásielok sme sa rozhodli zaviesť od 7. 5. 2020 príspevok na balné vo výške 1,99 € na objednávku. Poplatok bude na velkoobchod.carero.sk pridaný automaticky v košíku a netýka sa dropshippingových objednávok. Výška poplatku je pevná bez ohľadu na veľkosť objednávky a počet balíkov. Vzhľadom k veľkosti väčšiny zásielok ide teda skôr o symbolický príspevok a väčšiu časť nákladov na expedíciu tak aj naďalej ponesie CARERO.
Ceny prepravy
Ceny prepravy |
Platba bankovým prevodom |
Platba dobierkou |
Pri objednávke do 400 € bez DPH |
5 € (4,13 € bez DPH) |
7 € |
Pri objednávke nad 400 € bez DPH |
ZDARMA |
2 € |
Tovar Vám bude doručený prostredníctvom kuriérskej služby GLS alebo Geis do 24 hodín od expedície. Priebeh prepravy môžete sledovať na stránkach www.gls-slovakia.sk po zadaní kódu balíka, ktorý Vám prepravca zašle formou sms správy.
V prípade prekročenia hmotnosti objednávky nad 250 kg, budeme musieť zásielku zaslať na palete.
V prípade, že si zvolíte ako formu úhrady platbu bankovým prevodom, úhradu vykonáte na účet FIO banky, as č .: 2700355813/8330. Pri tomto spôsobe úhrady je nutné uviesť variabilný symbol, ktorý dostanete v emailu, keď si kliknete na vytvoriť promofaktúre u danej objednávky. Tovar bude zaslaný až po úhrade celej čiastky objednávky vrátane poštovného.
V prípade, že máte záujem o vyzdvihnutie reklamácie, kontaktujte nás na velkoobchod@carero.cz alebo na telefónnom čísle 04/1228 9909. Vyzdvihnúť tovar je možné i priamo u Vášho zákazníka, v maili stačí uviesť dátum vyzdvihnutia, adresu zákazníka a telefonický kontakt.
Všetky zásielky, ktoré budeme od zákazníka vyzdvihovať musia byť správne zabalené a nesmú presahovať maximálné požadované parametre spoločnosti Geis.
Možné maximálné parametre:
- Jednen kus = jedna zásilka
- Max. hmotnosť zásilky do 50 kg
- 2x výška + 2x šírka + dlžka < 3 m
Pro jednotlivé rozmery platí:
- max. 80 cm šírka
- max. výška 60 cm
- max. 200 cm dlžka
Základom správneho balenia je pevný, nepoškodený a najlepšie nový kartón. Akýkoľvek tovar vo vnútri kartónu je potrebné naozaj dobre zafixovať, aby sa nemohol pohnúť do akéhokoľvek smeru a poškodiť sa. Dôležité je myslieť aj na to, aby sa pri prevoze nepoškodil. Ak bude prepravná spoločnosť účtovať dodatočné náklady vo výške 10 € za spätne zabalenú zásilku, tato čiastka bude následne účtovaná zákazníkovi.
V prípade, že bude tovar poškodený prepravou nebudeme schopní uplatniť nárok na reklamáciu, alebo vrátenie peňazí. Zákazník zodpovedá za zabalenie produktu sám.