Aktuality

Kolekcia Baby Service Cik-Cak

Publikované: 17.9.2018

Kolekcia Baby Service Cik-Cak

Kolekcia Baby Service Cik-Cak


Nová kolekcia od značky Baby Service Cik-cak má netradičnů polač cik-cak vzor. Materiál je vyrobený z mikrotermo úpletu, ktoré zahreje každé bábätko.


V kolekcii nájdete:

• rukavičky

• čiapočku

• polodupačky

• kabátik

• kombinézu

Zobraziť detail
Kolekcia Baby Service Štvorlístok

Publikované: 7.9.2018

Kolekcia Baby Service Štvorlístok

Kolekcia Baby Service Štvorlístok

Ďalšou skvelou novinkou v našom sortimente je nová kolekcia od značky Baby Service Štvorlístok. Oblečenie je vyrobené z hrejivého materiálu, z vonkajšej strany je vytlačený kvetinový vzor a je zdobené štvorlístkom.

Kolekcia obsahuje:
• rukavičky
• čiapočku
• polodupačky
• kabátik
• kombinézu

Zobraziť detail
Zimná kolekcia Baby Service Animals

Publikované: 7.9.2018

Zimná kolekcia Baby Service Animals

Zimná kolekcia Baby Service

Krásna melírovaná zimná kolekcia pre malých drobčekov. Vyberte si zo štyroch krásnych farieb - modrá, svetlo modrá, ružová a sivá.


Kolekcia obsahuje

• rukavičky
• čiapočku
• kombinézu

Zobraziť detail
Luxusná zimná kolekcia New Baby ...

Publikované: 29.8.2018

Luxusná zimná kolekcia New Baby Zebra

Luxusná zimná kolekcia New Baby Zebra je horúcou novinkou v našom sortimente. Pripravte seba aj svojich zákazníkov na zimu už teraz!

Zobraziť detail
Nová kolekcia Koala Hello World

Publikované: 21.8.2018

Nová kolekcia Koala Hello World

Nová kolekcia Koala Hello World

Prinášame vám krásnu novinku v podobe novej kolekcie Koala Hello World.

Oblečenie zdobí královská koruna a nápis Hello World. Mikinka má praktickú kapucňu a tepláčky sú v moderním strihu so zníženým sedom.

Zobraziť detail
Nové balenia katalógov

Publikované: 14.6.2018

Nové balenia katalógov

Rozhodli sme sa aktualizovať stavy a počty tlačených katalógov. Teraz ich máme v ponúke osem druhov a navyše sme pre vás pripravili balenie 40 ks, v ktorom nájdete MIX KATALÓGOV (osem druhov po piatich kusoch).

Znížili sme počty kusov v balení jednotlivých katalógov. Namiesto 100 ks sú balenia po 50 kusoch a na miesto "pädesiatkových" sú tu balíčky po 25 kusov. Snažíme sa vám vyjsť v ústrety a jedným z argumentov, prečo sme urobili tieto drobné zmeny, bola skutočnosť, že nepotrebujete na predajni "skladovať" katalógy, ale mať "po ruke" tie aktuálne. Tzn. radšej objednávate častejšie v menších počtoch.


PREČO MAŤ NA PREDAJNI AKTUÁLNE KATALÓGY?

Optimálna je situácia, keď daný tovar predávate a k danej značke máte aj katalóg. Avšak, väčšina z vás, obchodníkov, postupne svoj sortiment rozširuje a teda môžete na svojich zákazníkov pôsobiť motivačne. A to tak, že z daného katalógu, aj keď daný tovar nemáte bežne v ponuke na predajni, môžete zákazníkovi produkt objednať a to dokonca takým spôsobom, že mu príde až domov a vy sa nebudete starať o expedíciu ... o tom budeme informovať podrobnejšie v najbližšej dobe.

Katalógy sú vlastne takým e-shopom na papieri (až na tú finálnu predajnú cenu). Zákazník (i potenciálny) si môže prelistovať, rovnako ako kliká na e-shope, obsah katalógu a niektoré tovary ho môžu zaujmúť. Potom už je to len na vás, aby ste nepustili šancu k uzavretiu obchodu z rúk.

Na záver je dobré si povedať, že mať na predajni tieto propagačné materiály by malo byť akousi samozrejmosťou. Aj keď od nás nakupujete úplne odlišný tovar, môžete v rámci tzv. cross-sellingu ponúknuť vašim zákazníkom iný tovar a rozšíriť si sortiment.

Zobraziť detail
GDPR - Ochrana osobných údajov

Publikované: 25.5.2018

GDPR - Ochrana osobných údajov

Vážení obchodní partneri,

pripravili sme pre vás pár základných rád spojených s problematikou GDPR platných s účinnosťou od 25.5.2018. Zachovajte však chladnú hlavu!
Tiež pre všetkých, ktorí využívajú u nás službu Dropshipping, máme pripravené zmluvy, ktoré ochránia dáta Vašich zákazníkov.

Ak chcete túto zmluvu uzavrieť, kontaktujte nás na mailovej adrese obchod@carero.cz a radi Vám zmluvu pošleme!

Máte v celom GDPR chaos, alebo ste ho dokonca nezačali riešiť? Nezabudnite na to, že GDPR sa netýka len webových stránok, a toho čo je vidieť "navonok". Musíte tiež vykonať určité opatrenia v internom prostredí svojej spoločnosti. Všetky základné opatrenia, ktoré by ste mali urobiť, čo najskôr, sme Vám spísali do niekoľkých bodov, vďaka ktorým si môžete overiť, čo už máte hotové alebo potrebujete doplniť.

Viditeľné zmeny


1. Prehľad o spracovaní osobných údajov
Spíšte si základné informácie o tom, akým spôsobom a s akými informáciami nakladáte. Na webových stránkach by ste mali mať zverejnené informácie o osobných údajoch, ktorých ste správcom a získavate ich cez web. Zároveň musí byť uverejnená zákonnosť spracovania, účel, kategórie a spracovateľ osobných údajov. Takto budete mať aj Vy prehľad o tom, s akými údajmi pracujete, ktoré potrebujete, alebo aké údaje nie sú pre vás dôležité.

2. Podmienky ochrany osobných údajov
Na svoj web umiestnite podmienky ochrany osobných údajov. Tie by mali obsahovať základné údaje, kto je správcom, zákonné dôvody spracovania, prečo údaje uchovávate, kto je príjemcom osobných údajov (subdodávatelia), doba uchovania dát a aké sú práva užívateľov, ktorí u Vás nakupujú. Tieto podmienky by nemali byť obsiahnuté v rámci obchodných podmienok, ale mali by byť uvedené zvlášť.

3. Úprava textov a formulárov na webe
Aby všetky texty na webe boli v súlade s nariadením o GDPR, je potreba ich upraviť. Je niekoľko typov textov, pri ktorých si musíte povedať, či daný súhlas potrebujete alebo nie. U objednávkového formulára súhlas potrebný nie je a to z dôvodu toho, že sa jedná o plnenie zmluvy. Ak však tieto údaje využijete napr. k zasielaniu marketingových informácií, potom už súhlas potrebujete. Registráciou do newsletterov a akýchkoľvek formulárov na webe, kde užívateľ vkladá citlivé údaje - tj. meno, email a pod. je podmienený súhlasom. Tento súhlas by mal zároveň odkazovať na podmienky ochrany osobných údajov. Všetky súhlasy nemusia byť nutne formou checkboxu (ak sú, checkbox nesmie byť predvyplnený).

4. Získanie súhlasu
Máte existujúcu databázu emailov od klientov a zasielate na ňu Newslettre a ďalšie propagačné oznámenia? Newsletter, ktorý odošlete súčasnému zákazníkovi sa považuje za oprávnený záujem, teda súhlas mať nemusíte. Príjemcovia e-mailov musia mať možnnost sa odhlásiť a prekliknúť sa na podmienky spracovania osobncíh údajov.

5. Nezískavajte citlivé údaje
Všetky citlivé údaje, ktoré získate, musíte správne zabezpečiť. Preto nezbierajte citlivé údaje, ktoré nepotrebujete. Za citlivé údaje sa považujú aj informácie o rase, náboženskom vyznaní, zdravotnom stave, sexuálnej orientácii. Všetky tieto spomínané citlivé údaje podhliehajú oveľa prísnejšiemu spracovaniu. Ak ich nepotrebujete, zbytočne ich nežiadajte.

6. Cookies informácie
Všade, kde využívate cookies informácie na účely retargeting, by ste mali vyžadovať súhlas. Je potrebné, aby ste svojich návštevníkov webových stránok informovali o tom, že tieto informácie zbierate a na čo budú slúžiť. Užívatelia určujú nastavenia svojho prehliadača a teda určujú, či sa majú tieto cookies informácie zaznamenávať. Toto nastavenie môžete považovať za súhlas so spracovaním osobných údajov, pretože prehliadač je nástrojom sprostredkovania súhlasu.

7. Skontrolujte nastavenie analytických nástrojov
Ak využívate nástroje ako Google Analytics a Hotjar, nepotrebujete súhlas, avšak je potreba užívateľa opäť informovať na svojom webe, že zbierate informácie o tom, ako sa používatelia správajú na Vašich stránkach. Ak tieto informácie použijete na to, aby ste vylepšili svoju propagáciu, považuje sa používanie týchto nástrojov za oprávnený záujem. U Google Analytics je potreba aktualizovať nové obchodné podmienky, ktoré najde v nastavení účtu. Túto operáciu môžu vykonávať len správcovia s najvyšším oprávnením.

8. Recenzie
Zbierate od užívateľov recenzie? Všetky recenzie by mali byť uveriteľné a spravidla získavate fotografiu, mail a meno. To všetko sú citlivé údaje, preto musíte vyžadovať súhlas užívateľa.

Interné požiadavky


1. Uzavretie spracovateľských zmlúv
Mali by ste mať uzatvorené zmluvy so spracovateľmi osobných údajov so všetkými užívateľmi, ktorí sa dostanú k citlivým údajom Vašich zákazníkov. S tým tiež súvisia ďalšie body.

2. Zabezpečenie dát
Vaše webové stránky by mali byť šifrované a zabezpečené HTTPS systémom. V rámci interného spracovania dát je potrebné skontrolovať, kde všade máte citlivé údaje uložené. Ak ich máte v elektronickej podobe, je potreba zaheslovať svoje zariadenia, kde sú uložené. Všetky dokumenty vo fyzickej podobe je potrebné uložiť do uzamykateľnej skrinky alebo zásuvky. Vo svojej spoločnosti by ste si mali vykonať interný audit toho, ako nakladáte s citlivými údajmi.

3. Interné smernice o spracovaní osobných údajov
V rámci spoločnosti by ste mali mať interné smernicu, kto a ako nakladá s osobnými údajmi. Môžete poveriť osobu, ktorá bude mať problematiku GDPR na starosti.

4. Súhlas zamestnancov
Všeobecne súhlas zamestnancov nepotrebujete, ak používate ich citlivé údaje k uzavretiu a napĺňaniu pracovnoprávneho vzťahu. Ide o výnimku, ktorá nevyžaduje súhlas so spracovaním osobných údajov. Využívate však ich mená, fotografie na webe, alebo s nimi nakladáte inak? V tom prípade, musíte mať ich súhlas!

Ak ste dočítali až sem k tomuto poslednému odseku, tak je jasné, že veci okolo GDPR beriete úplne vážne a s prístupom profesionálov. Ďakujeme za trpezlivosť pri čakaní na našu súhrnnú informáciu a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.

Zobraziť detail
Reklama do vašich predajní

Publikované: 21.5.2018

Reklama do vašich predajní

Obchodníci s kamennými predajňami, pozor! V poslednej dobe sa od niektorých z vás dozvedáme, že o možnosti mať na predajni reklamné pútače veľa toho neviete. Myslíme si, že je to veľká škoda, pretože medzi aktívnu podporu predaja patria aj marketingové aktivity tohto charakteru.


AKÉ reklamné pútače OD NÁS MÔŽETE MAŤ?

POLEPY DO VÝLOHY - lepia sa na sklo výlohy a farebnú tlač je so "sieťovaným" podkladom, ktorý umožňuje priepustnosť svetla a viditeľnosť skrz. Je možnosť využiť celkový polep výlohy, prípadne len jej časť.

ROLL UP BANNERY - moderný reklamný panel, najčastejšie o rozmere 85 x 200 cm. Ďalšie rozmery 100 x 200 cm, 120 x 200 cm a 150 x 200 cm. Môžete si ho umiestniť kdekoľvek v predajni, pretože je ľahký, prenosný a skladovateľný. Ako vyzerá taký ROLL UP? Tu je ukážka na tovar značky CARETERO:


REGÁLY - patria k stene a na hornej lište je reklamný polep značky NEW BABY. VYBRANÝ tovar tejto značky potom rozmiestňujú pomocou háčikov na plochu regálu. Túto reklamnú a zároveň praktickú pomôcku prenajímame na zmluvu.

Ako získať tento regál?

Stredné a menšie predajne:
stredný regál s tovarom New Baby - je nutné objednať a zaplatiť tovar v hodnote cca 400 Euro

Väčšie predajne:
kombinácia jedného, dvoch i troch stredných regálov s tovarom New Baby - je potrebné objednať a zaplatiť tovar v hodnote cca 400 - 800 Euro.

Aby ste tento regál aj s tovarom mali možnosť získať za lepších podmienok, je možné sa individuálne dohodnúť tak, že si môžete tovar objednať na faktúru s dlhšou splatnosťou.

Na prvú objednávku je tiež zľava 16%.


KATALÓGY - k dispozícii sú katalógy rôznych značiek. Zakúpiť si ich môžete, najlepšie v rámci objednávky tovaru, v našom veľkoobchode.


PREČO JE TO PRE VÁŠ BYZNYS PRÍNOSNÉ?

  • účelnejšia propagácia - dobre graficky a nápadito spracovaná reklama môže zohrávať rozhodujúcu úlohu u koncového zákazníka, či sa začne o tovar zaujímať, resp. že nakúpi
  • vyšší dopyt zákazníkov - čo je zvyčajne s reklamou tohto typu, je brané ako tovar, ktorý je "in" a budí v zákazníkoch dôveru
  • vkusne spracovaná reklama (aj farebnosťou, tak aby zapadala do konceptu vašej predajne) vám môže vylepšiť celkový dizajn vášho obchodu
  • zvýšite predaj daných (propagovaných) značiek

OBSAH REKLAMY JE spojený so značkou:

CARETERO > TOYZ > NEW BABY > PLAY TO > BAYO

Ak objednávate tovar týchto značiek, tak ste už blízko tomu, aby ste svojmu biznisu pomohli.

Chceme vás k tejto propagačnej činnosti namotivovať a preto sme pripravili dlhodobú možnosť spolupráce, ktorá bude vychádzať z nasledujúcich riadkov.


Hodnota vašej objednávky (počíta sa súčet ceny tovaru bez DPH vyššie uvedených značiek) a náš príspevok na reklamu (týka sa POLEPOV a ROLL UP bannerov):

120 - 200 Euro

náš príspevok na reklamu v hodnote 40 Euro

201 - 400 Euro
náš príspevok na reklamu v hodnote 80 Euro

401 - 800 Euro
náš príspevok na reklamu v hodnote 120 Euro

801 - 1.200 Euro

náš príspevok na reklamu v hodnote 160 Euro

1.201 a viac Euro
náš príspevok na reklamu v hodnote 200 Euro


...a teraz vás asi napadá, koľko že ten reklamný pútač bude stáť? Záleží samozrejme na veľkosti a kvalite materiálu (POLEPY a ROLL upy).

Máme tu príklad kalkulácie:

REKLAMNÍ POLEP DO VAŠEJ VÝLOHY s rozmermi 400 x 150 cm: 58,26 Euro

ROLL UP o rozmere 85 x 200 cm: 24,42 Euro


Zaujalo vás to? Premýšľali ste už skôr o podobnom reklamnom pútači? Zavolajte nám, prípadne napíšte e-mail a doladíme všetko k vašej spokojnosti.

Ak chcete objednávať priamo, pripíšte do poznámky "reklama".

Obchodné oddělenie

telefon: +420-725-850-101
e-mail: obchod@carero.cz
www.velkoobchod.carero.sk

Zobraziť detail
Projekt na podporu produktov zna...

Publikované: 12.6.2017

Projekt na podporu produktov značky New Baby

Rozhodli sme sa podporiť predaj tovaru pod značkou New Baby. Program chceme postaviť na bezproblémovom a jednoduchom princípe fungovania s individuálnym prístupom a zaujímavým motivačným programom. Dôvod? Jednoduché: máme spoločné ciele - poďme to pretaviť v ďalšiu progresiu.

Predmetom programu - predaja bude:
- pančuchový tovar (pančuchy, ponožky, nakoleniky)
- rukavičky
- jarné a jesenné čiapky
- body s potlačou


Forma predaja:

  • tovar bude umiestnený na reklamnom regáli s logom značky New Baby
  • v stredných predajniach: stredný regál s tovarom New Baby - cena tovaru cca 370 €
  • vo velkých predajniach: kombinácia jedného, dvoch až troch stredných regálov s tovarom New Baby - cena tovaru 370 - 740 €


Jednoduchosť predaja:

  • dodáme predajný regál s logom New baby pripravený na umiestnenie na predajňu a osadenie tovarom New Baby
  • rozmery regálu: VÝŠKA 198 cm, ŠÍRKA 100 cm, HĹBKA 40 cm
  • pripravíme balíčky tovaru podľa veľkosti regálu ( 370 €, 740 €)


    Motivačný program:
    - predaj tohto tovaru na faktúru so splatnosťou 30 dní
    - vstupná zľava tovaru na regáli 17% oproti základnej cene v našom veľkoobchodnom eshope
    - každá ďalšia dodávka tovaru na regál bude s trvalou zľavou 12% oproti základnej cene v našom veľkoobchodnom e-shope
    - doprava zadarmo na objednávku regálového tovaru vo výške 111 € vr. DPH (doprava zadarmo sa vzťahuje len na dodávky tohto tovaru a nie je možné kombinovať tento bonus s iným tovarom, v poznámke objednávky - Regálový tovar)
    - zachovaná vysoká úroveň popredajných služieb - vybavovanie reklamácií tovaru, prípadné výmeny poškodeného tovaru, alebo jeho vrátenie

    Ochranné opatrenia:
    - rámcová zmluva, vo ktorej bude zahrnuté prevzatie regálu do bezplatného užívania - vlastníctvo zostáva na firme CARERO s.r.o.

- záväzok odoberať mesačne tovar na predajný regál v objeme podľa kalkulácie 150 € s možnosťou rozšírenia odberového ukazaťela
- klauzula o vysporiádaní (vrátenie regálu ) v prípade ukončenia spolupráce v tomto programe.


Tak čo na to hovoríte, obchodníci?

Pokial Vás naša ponuka zaujímá, zavolajte, lebo pište do mailu.

Obchodní oddělení

telefon: +420-725-850-101
e-mail: obchod@carero.cz
www.velkoobchod.carero.cz

Zobraziť detail
Zobraziť viac aktualit